Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

sobota, 4 czerwca 2011

Leather skirt on me!




Dziś zaprezentuję set z imprezy, na którą wybrałam się niestety jakiś czas temu. Póki co siedzę w domu, z nosem w książkach (teoretycznie). Zastój w moim życiu towarzyskim i kulturalnym zasponsorowała SESJA! Co więcej, mam wrażenie, że założyłam bloga w bardzo nieodpowiednim czasie. Zamiast się uczyć, w 100% skupić na finansach, sransach, makroekonomii i innych takich, to ja piszę bloga, przeglądam inne, nieustannie myślę o nowych stylizacjach, zdjęciach, butach itp! 
Okropny czas nastał! Chciałabym, żeby było już po moich 2 tygodniach grozy na uczelni, żebym mogła się z czystym sumieniem oddać relaksowi, przyjemnościom i zakupom! 













11 komentarzy:

  1. uwielbiam skórzaną spódncę<3 jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie mi się przypomnialo,ze mam skorzana spodnice, tylko nie wiem gdzie :D

    wygladasz superseksownie, swietny zestaw!

    jadorehardcore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, rewelacyjna spódnica, sexy, bardzo mi się podoba, wyglądasz super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna kiecuszka;))
    bardzo podoba mi sie Twoj blog, z przyjemnoscia dodaje do obserwowanych-bede tu zagladac;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygladasz! bardzo szykownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna mini <3
    Fajnie ogląda się Twoje zdjęcia ;D

    Pozdro
    Koka-inna.

    p.s. zapraszam do wzajemnego obserwowania jesli spodoba Ci się moj blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!Uwielbiam skórzane spódnice!!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja:)
    Mam takie pytanie przeczytałam, ze studiujesz ekonomię, mogłabys powiedziec gdzie?
    bo sama wybieram sie w tym roku i zastanawiam sie nad miastem i uczelnią:)

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Models that may help you to along with meals as you
    might have tried them to eliminate and as well , puree the
    vegetables, what a real-time saver. Afterwards which the pulp may be cut
    off coming from a extract, which may consequently placed against
    the particular take advantage of run. As a substitute,
    and they abandon as their juice machine wine basket one specific hard chore prepared foods beforehand utilizing it and cleaning the particular problem subsequently.
    Vitamix machines are usually high resolution blenders which will beat and as a result for keep any sort of kitchen gadget.

    Searching state-of-the-art juice machine so that you can force unique
    moisture outside of vegetables and fruit with your family members members so just imagine?



    Here is my web page; best blender reviews

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3