Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

piątek, 12 sierpnia 2011

Szau Bau Najt

Dziś outfit, ze wspomnianej imprezy urodzinowej przyjaciółki, nie muszę chyba mówić, że impreza była dobra, nawet bardzo ;D wróćmy do rzeczy... Nie miałam żadnego nowego fatałaszka na tę okazję, musiałam więc kombinować ze starymi rzeczami w mojej szafie. Długo nie myśląc postawiłam na sprawdzony set. Bokserka, spódniczka, jakieś dodatki, obcasy i gotowe. Jedyne udziwnienie to to, że do topu dodałam zwiewną, prześwitującą bluzkę. Początkowo chciałam ją założyć na sam stanik, jednak ma ona zbyt duże wycięcia i za dużo by w ten sposób odkrywała (;  to tyle, zostawiam Was ze zdjęciami. Btw. znów miałam problem, żeby nie przesadzić z ich ilością, ah ah...




























Jest jeszcze jedna rzecz, o której chciałam tu dzisiaj napisać. Mianowicie dostałam dziś maila od blogerki Teardroop, która wpadła na pomysł stworzenia projektu pt. "W świecie wirtualnej szafy" ma to być coś na podobieństwo "Fashion People Poland". Myślę, że jest to całkiem ciekawa inicjatywa i z naszą pomocą może wyjść z tego coś na prawdę fajnego. Jeżeli więc chcecie wnieść wkład do tego projektu zapraszam na funpage "W świecie wirtualnych szaf" na facebooku
 http://www.facebook.com/pages/W-%C5%9Bwiecie-wirtualnych-szaf/203274056395389
 a po dalsze informacje odsyłam do Teardroop, oto jej adres bloga
http://iwantateardrophitting.blogspot.com/p/projekt-w-swiecie-wirtualnej-szafy.html




PLUS zdjęcie z solenizantką <3 (jedyne do tej pory jakie udało mi się zdobyć :P)


orange top/pomarańczowy top- H&M
black top/czarny top- Amisu, NY
skirt/spódnica- Hause
bag/torebka - cropp
heels/buty- nn 

ściskam, 
Clau! ;* 

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajna spódniczka :)


    pozdrawiam i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorystyka boska!! ;)
    Czarna bluzeczka świetna, zazdroszczę Ci jej :)
    I kolczyki boskie! Zastanawiam się ostatnio nad nimi, ale nie wiem jaki kolor :< :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się czarna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne dodatki :)) ciekawe :))

    OdpowiedzUsuń
  5. so pretty! love your necklace! :) x


    p.s. I'm having a sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy zestaw,fajne polaczenie kolorow! bardzo podoba mi sie naszyjnik!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta czarna bluzka i naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne polaczenie kolorow!
    zapraszamy do nas!

    fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie :)
    Cudowne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że lubisz kolory. Dlatego wyszukaj sobie prace projektanta Mondo Guerry, pewnie Ci się spodobają :>

    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! lubię jak jest tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko starannie dobrane :) Całość wygląda na prawdę super. Podoba mi się:)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3