Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

piątek, 30 grudnia 2011

total nieogar.

heeej! Nie pamiętam kiedy ostatnio mi się przytrafiło takie coś, przysięgam z ręką na sercu, że tak nieogarnięta przed Sylwestrem to jeszcze nie byłam. Impreza roku w sobotę. Dziś piątek a ja dalej nie wiem w czym mam iść. Tym razem sprawa jest o wiele poważniejsza od zwykłego "nie mam się w co ubrać".
Wszystkie szalejecie na wyprzedażach, a mnie o dziwo, jak maaało kiedy nic się nie podoba. Nie mówiąc już o tym, że miałabym wybrać z tłumu kraśnych sukienek tę jedyną, która towarzyszyłaby mi na imprezie sylwestrowej. Mówiąc kolokwialnie nic dupy nie urywa. a chciałabym, żeby urwało. tak o, jak grom z jasnego nieba, ta jedyna znalazła się w moich rękach.
Dość jednak tej bablaniny. Skupmy się, czasu mało. Skoro postanowiłam, że ze sklepowych półek raczej nic mnie nie zadziwi i nie zaciągnie do kasy, to sobotni outfit będę musiała wykombinować z tego co jest w mojej (ew. siostry, mamy, przyjaciółki, ciotki, potki i szarlotki) szafie.

Tak więc dziś zdjęcia z sukienką nr 1 (strój całkiem bez dodatków póki co,tak tylko prowizorycznie). Niby wszystko ok, fajnie, cekiny- pierwszy krzyk mody tego karnawału... alee jednak coś mi nie do końca pasuje w tej sukience, jakoś się sobie nie podobam... hmn. a Wy, co myślicie? HELP HELP HELP.









dress- orsay
heels- nn 

Generalnie wiem, że słabo wyglądam na tych zdjęciach, także nie zważać uwagi na fejs ;D 
Plus stylizacja przyjaciółki do zdjęć, nie na Sylwestra, chociaż, pewnie zrobiłaby furorę ;DD 

no, to jako, że post pisany jest o godz. 00:32 życzę Wam, a właściwie sobie dobrej nocy! ;))))


11 komentarzy:

  1. Srebrny kombinezon jest niczego sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo fajna kiecka ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna kiecka, dodaj dodatki i śmigaj na impreze :) jeśli chcesz różowe szpilki, to dodaj jeszcze pazury w tym kolorze, jakaś szminka i gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam małe czarne i różowe szpilki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję;) Ta kurtka to chyba mój największy skarb :D

    Pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna sukienka, co Ty od niej chcesz:P połączenie z mocnym kolorem na szpilkach jest świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądacie obie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest ŚWIETNIE! Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy:) Buźka;*

    OdpowiedzUsuń
  9. the silver overall is amazing!

    X the cookies <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    have a visit

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty wyglądasz prześlicznie :) sukienka i szpilki idealnie pasują do siebie :)
    jeśli chodzi o strój koleżanki to nie jestem przekonana do niego ...

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do siebie, poobserwujesz :))
    http://pattis-fashion-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3